pátek 9. května 2014

Recenze- MAYBELLINE řasenka Colossal volum'

Řekla jsem si, že ze začátku budu psát recenze na kosmetiku. Možná i později, pokud Vás to bude bavit a .... A tak:) 
Začnu jednou docela známou a myslím že oblíbenou řasenkou od Maybelline-Colossal volum'.
V téhle řade je ještě dalších několik řasenek jako One By One volum', Rocket volum' nebo Falsies volum'.
Ale tyhle řasenky (nebo alespoň většinu z nich) jsem neměla možnost pořádně vyzkoušet, takže i proto jsem se rozhodla pro "Colossalku". 

Kartáček
Já mám sice nejlepší zkušenosti s plastovými kartáčky, ale tenhle přestože není plastový ale dá se říct štětinkový, řasy  neslepuje.Trochu mi ale vadí že řasám přidává hlavně objem a ne délku moc ne.Ale to je asi účel.  Pokud se tedy na kartáček nenabalí moc barvy.Párkrát se mi to stalo a slepilo mi to snad všechny řasy dohromady.Když to ale považovat za mojí chybu, dávám kartáčku  8 bodů z 10:)

Náplň
Musím říct, že krásně voní a ráda k ní "čuchám". Navíc je dost černá, takže řasy vypadají krásně. Stačí smýt obyčejným odličovadlem a není po ní ani náznak. Vůbec se nedrolí a přes den nerozmazává.  S náplním jsem natolik spokojení že dávám 10 bodů z 10.:)

Cena
To, na co všichni koukají na prvním nebo alespoň druhém místě. Když to vezmu kolem a kolem, tak za přibližně 150,- se to vyplatí..:) Ale myslím, že se srovnáním s řasenkami od Essence, které stojí kolem 80,- je to docela hodně, protože jsou přibližně na stejné urovni. Proto dávám 7 bodů z 10.

Celkový dojem

Když to shrnu, není nic co by mi na ní viložině vadilo, ale přesto znám lepší řasenky.Jak už jsem říkala, řasy zvýrazní a dodá objem ale na délce moc nepřidá. Jmenuje se ale Colossal VOLUM' takže objem je zřejmě její hlavní funkce. Stejně bych ale od řasenky očekávala i prodloužení řas. za celkový dojem jí dávám 7 bodů z 10.:)

Doufám že vám to trochu pomohlo, pokud se rozhodujete, jestli ji koupit, nebo ne. Takže bych doporučila ji vyzkoušet napřed třeba u kamarádky, protože mě může vyhovovat něco jiného než vám a naopak. 
Krásný páteční večer.
                                 Robin

1 komentář:

  1. Ke kladnému hodnocení se mohu jen přidat, ne z vlastní zkušenosti, ale kamarádka má docela velkou skládku prázdných obalů. Trochu se jí bojim o.O :D
    (můj blog - http://crazywritersworld.blog.cz/ /trochu propagace bejt musí 3:))/)

    OdpovědětVymazat