pátek 9. května 2014

Začínám!

Ahoj:-) Zdravím vás na mém novém blogu. Už nějakou dobu jsem přemýšlela o založení blogu a teď jsem se k tomu rozhodla.No, ale asi všichni znáte tyhle první články na blogu. Takže rovnou přejdu k tomu, o čem právě tenhle blog bude. Chtěla bych se zaměřit na DIY, deníčky, články o módě,fotky které vyfotím, recenze, občas zkusit napsat nějaký příběh a tak, prostě to co mě baví a zajímá:-) Dnes jsem blog založila, ale v několika příštích dnech bych chtěla předělat vzhled blogu, aby nějak vystihoval charakteristiku blogu. Určitě tu udělám i WISHLIST:) takže dnes ještě asi napíšu nějaký článek, protože tyhle první články nejsou nijak zvlášť zajímavé.  Pište mi do komentářů nápady, nebo co si myslíte že bych měla udělat. Nebo pokud by jste chtěli spřátelit naše blogy. Budu ráda za každý komentář, krásný pátek. :-)
    Robin
(pod článek budu vždy přidávat nějaké obrázky:-) )
summer
Tumblr
Odds
Nice

1 komentář:

  1. Přeji ti hodně štěstí s tímto blogem! Služba Blogger přináší mnoho kladů, než Blog.cz. Hodně štěstí znova. :))

    OdpovědětVymazat