neděle 11. května 2014

Rezenze - Maybelline BABY LIPS (PINK PUNCH)

Zdravím Vás u nové recenze  na BABY LIPS od Maybelline.Řekla bych že je, nebo alespoň na chvíli byl docela známým balzámem na rty.
Ještě než začnu, chtěla bych Vás jen informovat o tom, že další  články můžete čekat na téma DIY a nebo různé tipy a "zlepšováky", protože už jich mám už pár přichystaných.
(Další článek očekávejte tak za 3 dny, protože za takovou dobu by asi měl pravidelně pokaždé článek vyjít).  Tak, ale teď už k recenzi na balzám od Maybelline v odstínu PINK PUNCH.


 BABY LIPS je  barevný balzám na rty, to znamená, že by měl rty obarvit a mít i hydratační učinky....
Co jsem od něj očekávala?
Očekávala jsem, že to bude něco jako lesklá rtěnka, která rty i vyživý.  Takže něco mezi leskem, rtěnkou a balzámem na rty. A nepřipadá mi to jako ani jedno.
_____________________________________________________
Když si ho nanesu na rty, po chvíli to nemůžu vydržet, protože mi rty hrozně vysušuje. To jsou ty hydratační učinky které Baby lips slibuje?Barva na rtech vypadá nepřirozeně, ale stejně nevydrží víc jak půl hodiny. Pak se to asi vsákne, nebo já vážně nevím kam se to ztratí.
Cena se pohybuje kolem 100,- na internetu,( netuším kolik stojí v obchodě, protože tam jsem ho ještě nikdy neviděla) . A to si myslím že docela dost, za to, že mi nevyhovuje skoro v ničem.

Jediné plus, vlastně 2 plusy, které u mě BABY LIPS Pink punch má je jeho úúúúžasná vůně, která na rtech vydrží docela dlouho, ikdyž se barva a lesk "vstřebá". Druhé plus u mě má za to krásně roztomilé balení:-)

Shrnutí
Když to tedy shrnu, vyplatí se dávat 100,- za barevný balzám, který nehydratuje,ale vysušuje, má nepřirozenou barvu a na rtech vydrží jen chviličku? No asi ne:-) Dávám tedy 3 body z 10 a to jen za tu krásnou vůni. 
Na pohled ale vypadají krásně ne?:-D :-) Krásný den, Robin.

Žádné komentáře:

Okomentovat